du är ånga.

Tors 6 apr 2006 13:07 (Uppdaterad Tors 6 apr 2006 22:58) Teknik & Vetenskap, 28 läsare totalt
13.07

ännu en dag med ett laggande sims. jippie.
kalle säger att jag är den enda tjej han känner som säger att datorn laggar. att det är kill-språk. trams.

jag tänker i vilket fall inte tolerera att sims fortsätter dampa såhär. isånafall får jag väll gå och köpa arbetslivstillägget då. vi har det nämligen nerladdat, bara, och det är det som gör att det är sjukt svårt att starta. SUCK.

åh vad jag är sugen på kaffe, by the way. måste gå upp och göra mig en kopp! :) fast innan det ska jag berätta lite om min, än så länge, rätt korta dag;

den började med att jag försov mig. min och stinis filosofi lyder: antingen kommer man i tid eller så dyker man inte upp alls. så, jag följde vårt exempel och sov vidare. jag sket alltså i spanskan (och där rök mitt löfte till mamma om att gå på alla lektioner hädanefter. damit!). sedan åkte jag in för att gå på matten, eftersom jag och johan igår kom överens om att vi skulle göra engelskaläxan på matten. så vi gjorde det. man skulle skriva ett formellt jobbansökningsbrev. veeerzta tråkiga. linus satt och grät och lyssnade på fina låtar, haha.

sen var det iallafall engelska och erik satt på bänken. katja: "erik jag stör mig på att du gör sådär" erik: "och jag stör mig på DIG!!". stående obvationer från klassen. johan ställde sig upp på bänken, men det märkte inte määkinen.

yes, sen var dagen slut och jag åkte hem. och nu sitter jag här. glömde att skriva om mina små löss och att matteläraren tafsade på linus, men jag orkar inte ta med det. ska försöka med sims nu igen, jag blir så jävla arg när det inte fungerar, för jag har blivit simsnörd igen. det går lite upp och ner det där. och lite fram och tillbaka. jag tycker om jostein gaarders böcker förresten. filosofi är jävligt intressant om man inte har janS som lärare.

godnatt har jag sagt.

17.55

747 är så underbar. jag älskar den.
just ja, historia var det ja. jag har bara skrivit en halv sida.en halv. fan. jag är hemsk att ha med i ett grupparbete, iallafall den här gången. jag har nog inte tillfört gruppen nånting, tror jag. knappt.
visserligen har inte de andra gjort så mycket heller, men jag är nog värst tror jag.

erik ramlade på sin LONGboard idag. det var läskigt. fast det hör våren till, att skrapa sig på gruset.

förresten är det sjukt vad den här skärmen har damp. den flimrar och allting bara hoppar omkring, man måste slå på den för att man ska se något.

seriööööst. bajs.

20.08

okej, nu börjar vi få ordning på det här. heja.
fast vi har sjukt mycket kvar och det känns lite småtungt. faktiskt. phuuu men vi har iallafall kommit någon vart och det känns skönt. fatta imorn när det här är över!

just fan, det ska ju redovisas muntligt också.. hilvitiiiii

jag tror jag gör bäst i att återvända till arbetet. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0