drowning in those eyes

Fre 3 mar 2006 15:42 Övrigt, 40 läsare totalt
alltså.. jaha.

nu i veckan har andelen läsare av amandas dagbok minskat drastiskt! ingen som är intresserad längre, huh?

bra det, då kan jag skriva vaaaad som helst :)
fast jag har inte så mycket att förtälja. kanske att det är helg och så nu. skönt det. och kanske att jag ska träna massor i helgen. ja. jo.

faan hörlurarna är paj. ljudet hoppar från öra till öra och fastnar i ena ibland. och så knastrar det. suck, vi köper ju jämt nya! :/

ska med mamma till stan sen. hon ska hämta sina nya bågar (hugo boss, uuh ;)) och sen ska vi till tornby för jag ska leta efter skorna jag ska köpa för jag SKA ha dom! inte för jag vet hur jag ska lära mig att gå i klack men det blir ett senare problem.

ola har lärt mig hur limewire fungerar (okej, det var superlätt) så nu har jag tankat maaassor musik :) promoe, looptroop, ane brun, atomic swing, babyshambles, libertines, death cab for cutie.. åh. åh :D

i don't care if you don't want me
i'm yours
i'm yours right now

madrugada feat. ane brun - lift me

helg mina damer och herrar. helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0