diving in tooooooo deep

Tis 21 feb 2006 21:11 Övrigt, 25 läsare totalt
11.36


jag har fått ont i halsen. skumt. och dumt.
hoppas det går över, men det blir säkert värre, för det skulle ju vara så typiskt. jag blir liksom ALDRIG sjuk. mene. sånt viker inte jag för ;)

karamellkungen gör snuskgodis. icas smågodis ska det vara, annars.. får det vara. (HA!)

ska väl ut och gå lite med mamma snart kan jag tänka mig. promenader är toppen.
förresten är mitt hår ganska blont nu. suck. jag fattar inte, eller alltså, jag slingar det ju bara för att det inte ska bli värsta avgränsningen när min riktiga hårfärg växer ut, men asså, slingorna tar för stor plats :S

jag måste plocka i ordning lite i hallen också (även att det är olas tur att städa hallen den här veckan!) OCH SÅ MÅSTE JAG RINGA JÄVLA SJ OCH JÄVLA MOTTAGNINGEN OCH SKRIVA DEN DÄR INBJUDAN!!! (shitt jag drömde mardröm om att peter kom och var skitsur på mig på grund av den där inbjudan.. waah jag måste göra den idag!! :S)



lina opereras idag.. usch. hoppas det går bra, gumman. jag tänker massa på dig! :/


17.41


youknowiwouldn'tsurvivethelossorthepainsoplea sedon'tbreakthisgirlagain??



20.00

okej jag hoppas att det löser sig det här.
för jag vill liksom inget hellre och jag kommer bli så sjukt sjukt ledsen om det inte blir nått. ååh.

jagvilljuvameddiiiiiig
<3

21.10


amanda. säger:
ska kanske spela lite sims?
amanda. säger:
spelade förut och ruben blev företagspamp och så fick dom en liten son, håkan.
Karl säger:
hahahaha
amanda. säger:
du förstår först skiljde sig ruben och hans fru katarina och deras son sune fick en dålig uppväxt
amanda. säger:
men så blev dom tillsammans igen
amanda. säger:
och fixade värsta hollywoodbröllopet
Karl säger:
haaaaaaaaaahahahhaha du är så sjuk!
amanda. säger:
men asså katarina var otrogen med en kille från universitetet så ruben kände sig lite förbisedd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0