dead man walking

Ons 9 nov 2005 23:03
Övrigt, 16 läsare totalt


vi såg på film idag, på samhällskunskapen. "dead man walking". handlade om en kille som mördat och våldtagit två ungdomar och som sitter i dödscell för det. och den var jättehemsk, filmen, så oerhört sorglig, man fick liksom se båda sidorna, både mördaren och de anhöriga till de döda, och jag grät och grät och grät och grät, och när filmen var slut så grät jag, jag grät massor, det gick inte att sluta! till sist kom helena fram och bad om ursäkt för att hon visat filmen och att hon inte visste att jag var så känslig, men jag kunde inte sluta gråta. jag vet inte vad det var riktigt, tårarna rann fortfarande när jag gick ur klassrummet, trots att jag gick och pratade med elsa och stina. så hela min dag var förstörd sedan, eftersom det här var första lektionen. mitt smink var helt hemskt, ögonen svullna, så för att dölja det fick jag gå med luvan uppe och då plattades mitt hår ner och jag såg ut som en slickad katt resten av dagen.

och jag får typ inte i mig nån mat på grund av mitt förbannade munsår! jag brukar typ alltid äta fortast men idag hann de andra avsluta sin andra macka innan jag var klar med min första portion! jag måste ta jättelite på gaffeln i taget, för annars får jag inte in det i munnen utan att halva käften spricker upp och blöder, och jag vill ju inte ha blod i maten heller.


på hålet var jag och ida i stan, vi var inne på jc och frågade om vi kunde få en "byt-kalsonger!"-plansch, men dom var slut, så vi fick ingen. jägarns! :P

och efter skolan träffade jag bobi, vi gick också runt på stan, jag köpte en ögonskugga och så köpte jag en fars-dags-present och så köpte jag harry potter :P den kom ju inatt. hahaaaa.
sen fikade vi och jag åt världens största kanelbulle, mumsmums. han på cafét var en riktigt trevlig typ :)
"amanda, varför måste du va så förbaskat trevlig mot alla?" haha, jag är definitiiiivt inte trevlig mot alla, det är faktiskt väldigt få jag är trevlig emot, men det var ju en snäll komplimang ;)

mm. men nu ska jag sova. pusshedj:)















åh, emil hade en låttext som... åh fan helvete ååååååååååååååååååååh :'( :'( ;'(

Why can't only I for one just be
It’s not the same when I no long can speak to him
I may be changed but so have he
It’s like we've locked us up and thrown away the key
I see your smile the same old smile
But then he takes me down and make our feelings die

But why do we always fight
I can’t look at you
I can’t be with you tonight
And I know that this ain't right
Because I love you so but I have to go alone :(


faaaaan mister jag dig mister jag allt :(
men jag orkar inte mer!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-09 @ 22:30:14
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0