de stijl

Lör 8 apr 2006 18:03 (Uppdaterad Lör 8 apr 2006 22:37) Övrigt, 18 läsare totalt

18.03



shopoholic, ja men typ. nåttsånt måste det vara.
idag har jag köpt:
  • ett linne (oranget hm-linne vaaa)
  • ett par solglasögon (come oh summer come on now)
  • skor! (jag impulshandlar JÄMT skor! skor är mitt bästa)
  • jeans (vejta)
  • ögonskugga (vit den med)
  • och så min efterlängtade white stripes CD!!! :D de stijl!! :D
mmhm. julia och jag var alltså på stan idag. mysigt :)
men nu ska jag städa på mitt rum. mindre roligt. ikväll ikväll.
jag är visst lång.

i love jack. jack jack jack.
white :)

heydow.

21:32



jag önskar jag vore lite tröttare, för jag vill sova. det är skönt och jag tycker om min säng.
de senaste dagarna har jag läst ut två böcker. den senaste, en jostein gaarder-bok, var så sjukt sorglig. jag tjöt hela tiden jag läste den igår och när jag städade mitt rum förut fick jag slänga typ tusen snorpapper sedan igår. seriöst, jag älskade den boken. men den bästa någonsin, om ni får för er att läsa en bok, är jostein gaarders spelkortsmysteriet. helt sjukt underbar. jag älskar filosofi.

okej nu har det gått två minuter sen jag började skriva. är jag lite tröttare än när jag satte mig här? ja, lite kanske. det är bra. jag vill som sagt vara trött.

imorn kanske jag ska fika med cissi. men jag vet inte, vi har inte pratat nått mer om det. iofs har jag typ inte råd nu, blev i stort sett pank efter idag.

i didn't see you at summer school
but i saw you at the corner store
andi don't want to break the rules
cause i've broken them all before


white stripes - sister do you know my name?

det är sjukt.
direkt när jag sätter på den nya white stripes-skivan och har lyssnat typ tre sekunder på första låten säger jag ashögt till mig själv: "det är så sjukt jävla bra det här" och så höjer jag lite. tre sekunder senare säger jag "fy fan vad det här är bra" och så höjer jag. när nästa låt börjar säger jag "åh, det här är så underbart bra!" och så höjer jag lite till. efter fem-sex låtar går det inte att höja mer. det är då pappa kommer upp och ber mig sänka eller sätta på min skiva i cd-spelaren där nere så att alla kan lyssna. då sänker jag och sedan börjar processen om.
herregud. jag är beroende. så sjukt jävla beroende och music makes me lose control!!!!!

blaha nehej, nu känner jag mig faktiskt lite trött. om jag känner efter riktigt ordentligt ;) åh ni måste se mina nya jeans! toppenfina :) valde faktiskt dom framför dom vita på carlings, trots att expiditen där sa att min rumpa inte alls såg stor ut i dom. i'm a strong woman. moha.

jaja. färdigpladdrat för mig ikväll. adios.
eller, vänta! snälla, party snart? nån? jag vill jag vill jag vill. och helst ska det inte vara 18-årsgräns.
nu: adios.

22.36



herre jävla gud :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0