concealer i ögonen

Fre 20 jan 2006 13:23
Övrigt, 33 läsare totalt


07:32

wii vi ska också på thåström! i norrköping. me , dad, mum, sis.. typ :)
och shitt vad snabb jag var upp ur sängen. jag är redan klar liksom! så här dags brukar jag böörja sminka mig.

och igår skickade jorik en låt till mig. och så visade det sig att det är haaan som sjunger! fy fan, jag blev helt paff. han är så coool :D
han ska ringa idag :|
jag som är så rädd för telefoner.. för han ba: vi hörs imorn.. ring!
och då var jag ju tvungen att säga som det är, att jag är livrädd för allt som har med telefoner att göra. och då sa haaan okej, då ringer jag. så, nu ska han ringa och jag kommer vara asapissanervös hela dagen.

nu ska jag tilltåget

AAAAAAAAAH KLASSFEST IKVÄLL!!!!!

11.55

okej vi slutar om tio minuter
jag har lite smått panik. HUR SKA JAG HA HÅRET!?
lockigt, plattat, vanligt, snelugg, tuperat, uppsatt lugg, hästsvans, flätor, krusigt.. aahh shit jag har verkligen ångest. och sedan sminket. jag har funderat på att va svartskuggig under ögonen, ni vet. det är snyggt. men aaah jag har panejk!

fast. det är bara en klassfest, försöker jag säga till mig själv. men ändååå!
hejdå :)

13.18

ookej men jaa. jag tror jag gör såhär: först plattar jag. eller, allra först duschar jag. sen plattar jag håret. sen lockar jag typ lite. inte allt. (håret blir rätt långt när jag plattar det ! ) och.. sen tar jag freddans linne och mina leejeans och så hoppas jag att jag ser fin ut sen? haha. yepp. så får det bli.

"så, ge upp din tönt, min framtid är ljusare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0