come back in time, come back

Ons 1 feb 2006 22:08 Övrigt, 25 läsare totalt

[11:40]


depeche mode - people are people.
deen lyssnar jag på just nu.

har på mig min nya tröja right now, den jag fick av mamma. mmm ^^)
men jag har ingen lust att åka till skolan.. suck. men jag måste för jag ska ju hem till lotta efteråt. och ansöka till grupp och allt det där . lite sent, men vad gör man inte för konsten.

haha, på tal om konst. jorik och jag pratade om konst och han berättade att han på sin sjuårsdag fått en konstbok med tavlor av henri de toulouse-lautrec av sin faster. toulose-lautrec är, om ni inte vet, känd för sina tavlor av prostituerade. och så när jorik öppnat presenten säger fastern: "jo, jag tänkte att det här skulle passa dig".
hahahahaaaaa! :D
vi har faktiskt en tavla av toulouse-lautrec i trappan, det är en tjej och så massa händer som sträcker sig efter henne. hmm?

nej men nej nu får det vara nog. jag orkar inte skriva mer :P haha. puss!


[22:03]

my happiness depends on you
jack white - jolene
mmmuuums för öronen ;)


efter skolan idag åkte jag hem till lotta och lilla wilhelm för att prata om min träning och typ planera den och så. jag hade fått vägbeskrivningen jättenoga angiven, men jag yrade ändå runt bland alla husen jättelänge. och när jag väl hittade rätt hus så hittade jag inte dörren in :S men det löste sig tillsist ;)
ååh wilhelm var så underbart söt. jag vill också ha en bebis!

efter det åkte jag och mamma och solade. herregud vad vi solar egentligen. men så mycket syns det inte.. :/ jao jao. hon förbjöd mig att äta på max när vi var på väg hem! minuspoäng för mamma.

slut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0