c'mon

Tis 8 nov 2005 21:38
Övrigt, 15 läsare totalt


åh mitt dumma dumma munsår gör så innihelvetes ont, jag kan inte öppna munnen! imorse, när jag hade sovit hela natten med asolsprit duttat på såret, hade det trängt upp en massa var och torkat liksom på munsåret, så när jag vaknade fick jag typ slita upp munnen tills såret sprack och det blödde massa och gjorde så jäävla ont. usch jag viiill inte :(

men annars så. fick tillbaka geografin idag, fick vg. borde va nöjd, men konstigt nog är jag inte det. tyckte jag skrev bättre än vg.. tusan rå :p

och så var jag sämst på träningen idag! vi skulle springa tröskel på tvåoenhalvan, och jag orkade verkligen inte springa :| jag vet inte riktigt vad det var för fel..

nu ska jag sova, har ont i huvudet. filip är finast!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0