bob & arv-kväll

Lör 22 okt 2005 15:27
Övrigt, 17 läsare totalt


23.56
det blev en riktigt trevlig kväll! bobsi dök upp och sedan kom arvid också! så det blev skrattkväll á la oss :) jag fick lära mig hur en kospene ser ut och att en tjursnopp är lika stor som en kebabrulle.

nyss racade dom iväg i sina flashiga bilar :p.. jag vill också ha körtkort!
det är oerhört skönt att det är helg, jag behöver det. nästa vecka är lika med pluggvecka och jag ska vara i skolan på alla lektioner. sen får jag en hel vecka med pojken min. så ska det se ut! :) sovmorgon imorrn, JA!

godnatt.
filip, te quiero.
je t'aime.



11.41
gomorron. nu sitter jag i bara trosor & bh för jag ska när som helst börja göra mig litegranna i ordning. ska med mamma och lillen ner på stan och leta efter en present till faster lena, som fyller 50 idag. det är megafest på lok-gården ikväll för henne också, och jag och mina systrar ska, som vanligt, agera servitriser. aah jag hatar det, alla man serverar till är så otrevliga! jag har väl förfan inte genomgått nån servitrisutbildning, jag serverar bara för att dom ska vara glada och så är dom så jävla sura ändå! jag ser verkligen inte fram emot den här kvällen..

domen föll trots att du alltid använt kondom

men stan är iallafall roligt att åka till, speciellt med mamma i släptåg. :)

15.15 nån tänker på mig! (hoppas det är filip)
jupp, nu har jag kommit hem från stan. eller, stan. vi var bara på signalen. men jag har fått lite nytt tjoffs (mamma payade allting!) en ring (pilgrim!) som matchar med halsbandet som jag fick i födelsedagspresent, en ögonskugga (det var halva priset på en asbra ögonskugga, så jag köpte den FAST jag har flera i samma färg :p) och så en eyeliner. och, som sagt, mamma betalade :)

joo och nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.. kanske jag kan ha en av mina strandklänningar (jag älskar mina strandklänningar!!) med typ jeans under, så att det blir mer tunika-stajl? kanske det. men då krävs en svart eller brun kofta att ha över.. hmm mamma kanske har en. sen ska jag locka håret och ha det bakåt med diadem. tror jag.
det låter toppen, aight?




oh girl, you have no faith in medecine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0