blue ooorchid

Ons 26 okt 2005 22:06
Övrigt, 23 läsare totalt


15.12

tjoho, vi hade engelskaprov idag och det var fett med lätt! oooom man hade pluggat vilken jag givetvis inte hade så det gick inte så jättebra. nej men, det var ett sånt prov som man verkligen HADE kunnat plugga till. jag brukar tycka att engelskaprov typ bara handlar om massa gammal högstadieshit, typ, man kan det man kan och så är det med det. nån som fattar? ja, iallafall, nästa gång vi har engelskaprov så ska jag plugga så jag får MVG :) busenkelt, höhöhö

mmm och jag var på spanskan också och det var rätt skoj, för vi pratade om kosmetika och det kom fram att ingen kille i gruppen använde rakapparat och typ de flesta tjejerna utbrast "va?!!!" och fredrik skrek rakt ut att killar är lite sega i utvecklingen. ha :)

jaoooja, säger som malin, just two ynka days till lovet. äre inte lite gött eller? och har vi tur så blire klassio festio mina damer och herrar, hos jooohan! ferre, ferre, ferre! :D fast vi är inte säkra på om det går än, men förhoooppningsvis så :) tjoho! (annars tar vi det hos linus.. eller love ;) )

men imorn har jag mitt förbaskade dumma hål på tre och en halv timme från halv tolv till tre. jag hatar det, för ingen annan har ju det där jävla hålet. men jag ska nog försöka snickra ihop lite filosofi, om jag orkar, eller så pluggar jag nått annat ELLER läser bok, typ. fredag snart!

bloc party - the marshals are dead
sjuukt vad mycket bra musik jag har på datorn nu :) jag vill sitta på internet hela tiden bara för att få lyssna på musiiik!

seriöst är värdelöst. det ÄR det!!!!!!!!!!

19.45

jag har iiingenting att göra och är på butterhumör, mest för smågrejer men jag tycker fan att grabbar är jävligt svåra att förstå sig på.

en sak till är jag sur på och det är att min dumma pissdator inte vill fungera på rätt sätt. varför kan inte jag få se white stripes-videorna? dom kanske kan få mig på bättre humör.

nu har iallafall pappa lagat mitt klädskåp. alla kläder ligger på hela mitt golv och jag måste packa in dom. suck :|

om du inte kommer snart, fredag, så vet jag inte vad jag gör. och jag vet ännu mindre vad jag gör ifall inte fredagjäveln bringar nått gott med sig.



22.03


stina och farmor har grattat mig på namnsdagen. och klassen :) jag gillar klassen mer och mer faktiskt, förra året typ hatade jag den. de flesta iallafall. men den är faktiskt helt.. okej.

tack och hej, hoppas jag överlever imorrn. ska jag nämna filip? hmm. jo.

filip i fuckin love you. LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0