based on a true story

Tors 19 jan 2006 14:18
Övrigt, 30 läsare totalt


nu ska jag bränna ner suburban kids skiva. har liksom alla låtar på datorn men det är inte så ofta jag sitter här. jihuu :)

imorrn är det klaassfest :D ska bli så skoj. elsa ska laga paj och hennes pappa har köpt tjugo paket nudlar ifall vi blir hungriga. så gulliga!

suburban kids with biblical names - noodles
haha bara för att den passar så bra in ;)

yeah. jag är riktigt glad faktiskt! prat åkte med mig på bussen imorse - jättetrevligt!

men jag blev lite sur faktiskt. igår bokade jag tid på ungdomsmottagningen för jag behöver ett nytt recept. och så fick jag tid klockan nio idag. så, jag gick dit. jag satt i väntesalen i typ.. en halvtimme! ingen kom och hämtade mig. och jag VET att det var klockn nio jag skulle vara där! usch jag blev så sur så jag gick hem.

klart slut.
(man blir så kiiissnödig av kaffe!)

och jag kom på en sak. jag har ju omprov imorrn. på alla glosor på förra kapitlet i spanskan. shiiitt! det är HUR många som helst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0