ball and biscuit

Sön 23 okt 2005 14:54
Övrigt, 18 läsare totalt


13.29

igår var det femtioårspartaj för min faster, lena. det var sjukt mycket folk där och jag åkte dit i tron att jag skulle få agera servitris. men väl där möts jag av ett glädjande besked : det är plockmat! åh yes. :) lite jobb som serveringspersonal för välkomstdrinken var rena barnleken och sen kunde jag ta mat och sätta mig och fira precis som alla andra! :)

min kusin, malin, och hennes pojkvän jonathan var där också. när faster firats klart åkte jag med dom hem till en av deras kompisar som fyllde 19 för att fira honom istället. och vet ni vem som var där? olivia :D så det blev en toppenkväll med massa nya roliga ansikten :) han som fyllde år jobbade på cloetta också så han hade sjuukt mycket godis hemma

och vet ni vem som ringde förut?!
svar: en busschaufför!
och inte vilken busschaufför som helst, utan han som körde ut mig och hagabyarna till 25-manna! och kan ni gissa vad han hade på hjärtat??
JO! han hade hittat min MOBIL i bussen! och han hade, efter mycket om och men, lyckats komma åt telefonens hemnummer och ringa upp det. (den var nämligen avstängd med pin-kod och så). så nu ska han skicka hem den till mig. mmm nu när jag köpt en ny och så. HAHA :D Såååå typiskt! men skönt att få tillbaka simkortet, det är faktiskt mer än 100 spänn på det plus alla nummer ju. så, jag är glad :)

så på den vägen är det.. haha.

sammanfattning: riktigt rolig kväll igår, pratade med olivias emil för första gången, min mobil är upphittad.

14.51

" EnfILIPs Dagbok

Weeehey! Nu e ja här igen! =D Fre 9 jul 04 22:17

Ojoj, nu finns det mkt att skriva här. vet inte alls vart ja ska börja å berätta om lägret som va nu i veckan. men ja kan ju säga som så att de var så sjutton kul! de måste göras om alltså, flera gånger ju! ja vet inte vad ja ska börja berätta om lägret, så ni får titta i nån annans dagbok ;).
topp3 om lägret:

Keps-ol kung. ;)
mitt armband luktar amanda :)
var så j*vla kul!


haha, amanda tyckte jag skrev väldigt internt i min dagbok, så ingen fatta va ja jua mena.. Haha, då får ja vällan ändra så att alla förstår. :P


Ujuj, nu ere inte långt kvar till oringen, de ska oxå bli kul! träffa alla kompisar å tjejer igen, tävla å festa !! =D









Kan tilllägga att ja e kär! som aldrig förr!:P "


det där skrev min filip en vecka innan vi blev tillsammans.. och samma dag som vi fattade att vi var kära i varandra ;) åååh mys-veckan när vi skickade massa sms till varandra heeela tiden och karin blev arger på filip för att han låg vaken i husvagnen efter tolv och skickade massa sms :P och sen blev det femdagars och vi var blyga.. men vågade ta varandras händer och sätta oss vid fyren och allt det där fina underbara.. filip, jag älskar dig!


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0