another bullet in my chest

Ons 23 nov 2005 11:53
Övrigt, 15 läsare totalt


vi simmade massor igår och jag som knappt kan simma blev helt slut. sedan hade vi simstafett också och jag trodde jag skulle dö för inte kan jag simma med speed, absolut inte. men det gick ganska bra, behövde inte simma så mycket ovanför ytan eftersom jag tog världens andetag innan och körde långdyk. kom upp i fel "fålla", det var ganska kul.

idag har vi varit på tingsrätten.
det var en snubbe som var dömd för våld mot känsteman, försök till våld mot tjänsteman och hot mot tjänsteman som blev åtalad. det var riktigt intressant, men det kändes heldumt att sitta där och titta på. dom läste liksom upp allt om den tilltalades problematiska uppväxt och sånt. kändes inte som att vi hade med det att göra, kanske.

arvid har frågat om jag vill gå med han på vretas bal. keremy, jag kan inte dansa, jag har ingen klänning.. ehhm. men vi får se. man kanske inte behöver vara så seriös. och förresten var det bara ifaaall att han inte hittar nån baldam på skolan.

nej, tack för mig.
(på tåget hittade jag ett aftonblad och en oöppnad djungelvrål-påse! turdag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0