alone. together.

Lör 12 nov 2005 15:54
Övrigt, 19 läsare totalt


8.44

löördag
bob amanda & lis
toppen! :)

14.18

nu har jag duchat och fönat håret.
åee.. pappa har kommit hem med ett fett lass ved som jag borde hjälpa till att bära in, men det är så oerhört tråkigt. förresten har jag inte fått på mig alla kläder än, så det går nog inte.

snät skickar massa bilder från klassfesten :) det är roligt. fast minnet på den här lilla datorn är snart slut. den är dum!

ikväll blire boblisamanadkväll. det var länge sen sist! tjupp.

15.50

haha jag har verkligen inget att göra så jag skriver massa här.
håller på att plugga specialidrottsteori, har kommit på att det är sjuukt mycket att läsa igenom! liksom typ tio häften med 30 sidor i varje! fan TREHUNDRA sidor - minst! PLUS anteckningar.. herregud, jag är så jävla dum som börjar för sent. puckomandi säger jag bara. och det som skulle va så lätt att få mvg i specialidrott? :(

every little thing that you say or do

varför funkar inte letssingit?? hallå det borde vara totalförbud på skivor utan bifogade låttexter. vad fan ger det att bara ha massa bilder i skivhäftet? skeffin strokes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0