all i want for christmas is you.

Ons 14 dec 2005 22:34
Övrigt, 26 läsare totalt


[någongång förut.]

har man hört på maken . sp2i kanske äntligen har fått ihop bidrag till klasskampen, och inte bara ett, utan TVÅ! men vi måste skyndaskynda för det ska vara klart på fredag.

igår gjorde jag mycket. jag var på lucia i domkyrkan, jag var på katedral och tittade på deras klasskamp, jag var på lucullus och köpte tamponger, jag var på burger king och åt mat, jag var på idrotten och blev kallad promenadoffer, jag och stina gick till biblioteket istället för att promenera, jag tappade bort mina nycklar, jag tittade på tre olika filmer på tre olika lektioner, jag hittade mina nycklar, jag gick stavgång med pappa. och sedan.. var dagen slut.


idag har jag varit och fikat med cissi och sen vart på stan med bro för att köpa julklappar till julia och josefina.

godnatt och hej hej.

[någongång nu]

jag ska alldeles strax sova.
imorrn kommer det franska människor till vår spanskalektion. scary.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0