act real cool

Tors 3 nov 2005 12:14
Övrigt, 19 läsare totalt


hej hej. jag är jättetrött och måste verkligen duscha, filip fyller i nått papper till militären och allt är jättebra :) fast jag måste som sagt duscha.. snart.

sen ska vi in till stan idag med, filp ska till sjukgymnasten (don't ask me why :S) och jag ska väl agera personligt stöd eller något i den stilen.
vet ni? jag längtar lite hem. hemma får man göra som man vill och familjen är ganska rolig (ibland) fast det är ändå ingen hemma. mamma och julia är i stockholm, pappa och ola i risebo och fiskar och josefina med familjen berg på ullared. och jag är här. huset är alldeles toomt.

men imorrn ska jag åka hem. fast bara för att jag längtar hem betyder ju inte det att jag vill åka ifrån filip. han får gäärna följa med, för livet blir så mycket lättare att leva med honom i närheten. :)

ääee nu är det duschtime tror jag allt. tjaaabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0