ååååh:)

Lör 11 feb 2006 18:13 Övrigt, 24 läsare totalt
[00:02]


vi pratade i fyra timmar.. fyra!

det är helt sjukt men verkligen helt sjukt underbart. åh jag är så glad och så.. åååh :D

nu kollar jag flyg :)


[18:02]

idag blev det ingen träningsdag för mig för jag försov mig. klantigt! men jag åkte med ola när han skulle klippa sig, fick ett par nya vantar av mamma och hjälpte till att handla. vi var och solade också. så det var en trevlig dag. trots allt. har tittat på film också . igeen.

ska ut och träna, måste ut och träna. har ju liksom planerat in träningsdag! ah shitt.

i got your lip today, and i miss you oh so much here
i can't wait to see you, and i'm counting the days.


dockorna på ungt-val sidan är så sjukt roliga! haha ola och jag sitter här vid varsin dator bredvid varandra och för samtal dockorna emellan. det är så sjukt kul! :) hahaha.

jag älskar och har alltid älskat savage garden och darren heys och det är helt sjukt jag vet meen alla har sina brister ;)

hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0