a bigger bang x 2

Mån 17 okt 2005 21:00
Övrigt, 18 läsare totalt


13.11

mamma kom hem från tyskland i lördags, så när jag kom hem igårkväll stod det tre bacardi-flaskor med smaker jag inte testat i trappan och på min säng låg den nya l'oréal-dubbelmascaran som jag så gärna velat ha! taack :) och jag testade ju (förstås) mascaran i morse, och den är underbar! jag ska köpa på mig värsta lagret med såna ifall dom nån gång skulle sluta sälja dom. me like!!

idag var det sista lektionen som fredrik var med på specialidrotten innan provet.. :( ååh jag orkar inte ha lektioner med janne, han är så seg! fredrik var min favorit, han är skiitbra på att lära ut. det är ju han som gett mig mina bålövningar också! :) today fick vi lära oss att en tredjedel av alla idrottsgymnasister har tendens till överträning.
nä nänä nä nä nääää :P

det skulle va lätt för mig att säga att jag inte hittar hem
men det gör jag
tror jag

17.18
jag har fått pappa att lova att han ska ringa till mobilsnubben.. fegt, men soft. pappa ska ha grabbkväll med sina polare ikväll. tillåt mig att presentera dom:
1) Björn. min gamla so-lärare (jag saknar honom för han var så jäävla bra). hans utseende påminner lite om en neandertalare och han blir alltid stoppad i tullen för att dom tror att han är invandrare. han har skägg på näsan (!)
2) Patrik. ganska mycket yngre än far och björn, men dom har samma musiksmak. den här herren föredrar att färga håret svart och har, sedan jag träffade honom första gången (då han var hjälplärare till en grabb i min klass i ettan) ALLTID haft samma skor - ett par svarta converse. bör tilläggas att han är skivrescensent till en street-tidning, så han får typ asmånga coola skivor hemskickade till sig. varje nummer börjar med "tack till lars almén". wao ;)




men det var då självaste fan vad robert lindersjö skriver till mig! ÄVEN fast jag inte svarar. märk, pucko!


20.58
nu har jag varit på tantgympa också. jag börjar bli vältränad - idag blev jag inte ens svettig! jihuu :)

jag håller på att få massa musik till datorn av olivia, men så loggas jag ur hela tin så allt avbryts.. buääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0