2:a november

Ons 2 nov 2005 11:09
Övrigt, 20 läsare totalt


livet i garphyttan flyter på. igår var vi och handlade kläder med klara, jag har köpt ett par jeans och en ny tröja. så det var toppen! filip köpte sjuukt mycket grejor. fast att vi körde jättefel i början.
"ser man ingen bil kommer det ingen bil. kör om!!" :p

häromdagen lekte jag och olof med action man och barbie. det var kuuul :D kulkul.
jag får egentligen inte sitta här för olv ska spela fifa. men jag sitter där jag sitter. måste städa filips rum, det ligger kläder öööverallt! både hans och mina. jag förstår inte hur det kan bli så stökigt.

vi ska till stan idag också. tadaaaaa. nu ska jag duscha. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0