23:e december

Tors 23 feb 2006 20:19 (Uppdaterad Tors 23 feb 2006 20:19) Övrigt, 31 läsare totalt
11.21


ojojoj idag måste jag hinna med en massa saker!

jag skaaa :
· städa rummet
· åka med mamma till stan och titta på nya bågar till henne
· hämta ut biljetten
· packa
· laga lasagne till farmor och farfar
· handla ingredienser till lasagnen
· umgås med farmor och farfar
· gå och lägga mig tidigt
· göra INBJUDAN (fan)
· helst skriva ut alla dagböcker också men det lär jag inte hinna..

jamen typ det.

ååh imorn åker jag. det är helt sjukt det här :)
puss och hej.



20:10

jag tycker INTE om när den här dagboken krånglar och det inte syns att jag har uppdaterat den.

men jag skrev iallafall att jag höll på att laga lasagne, trots att jag är cpsämst på att laga mat, och att jag var förvånad över mig själv att jag ens åtog mig det uppdraget. det blev ganska gott, trots allt.

jag har packat lite, eller, jag har lagt fram det på golvet. men inte allt. jag är så trööött bara, och jag är segast på det här med att komma igång. jag har inte städat rummet heller.. men jag har varit med mamma till stan, hon pajade sina glasögon igår och ville ha hjälp att köpa nya. och sen köpte jag ett sött nattlinne, ett rosa. mamma köpte ett likadant fast blått. typiskt oss :S

oj jag har så ont i magen, det är sjuukt, jag som trodde det skulle bli bättre nu på lovet :/ det är typ nån stressgrej och det gör ontontont och är joobbigt.

men fatta, imorrn. klockan 05.05 går tåget och vi ska åka härifrån tjugo i fem och och och jag är framme tio i tio och åååh :)

haha, du har rätt lina, det är visst 23:e februari och inte 23:e december (dinfödelsedagju!) , men det känns konstigt nog som kvällen innan julafton ;)

waaah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0