19.34

Ons 22 feb 2006 19:34 (Uppdaterad Ons 22 feb 2006 19:34) Övrigt, 29 läsare totalt
11.51

hej på er allesammans!
jag har ingen aning om vad jag ska göra idag men jag ska försöka att ha sjukt kul i alla fall.

vår nya tv är typ asstor. den är för stor, det är inte fint, det är typ världens skrytgrej, den behöver liksom inte vara så stor för det ger ändå ingenting. eller jag vet inte men JAG tycker den är stor. typ som en bio. haha, nej. men. ja.

mamma och jag ska åka och sooola iallafall det vet jag säkert och idag har hon bokat tid åt mig också.
förresten ska jag inte åka imorn. jag ska åka på fredag istället. Yeaah


haha all min seriösitet försvann förut. putsväck. plus att min hals gör jätteont och jag är jättesnorig och det är så jävla typiskt. fast det är bara att skratta åt det för jag tänker åka ändåå (fast jag hoppas att jag inte kommer smittas)

HAJDAA



18.05

nuu har mamma och jag varit på stan . först gick vi och solade och sen så skulle vi äta på restaurang hade vi bestämt oss. och alla ni som känner mamma och mig kan sääkert lista ut vilken restaurang vi valde. :D jo, McDonalds! hahaha.
och seen efter det var vi på hm jättelänge och jag testade världens finaste bikini men jag skulle behövt typ storlek 40 i överdelen och 36 i underdelen för den var så skum och jag vet inte ifall man fick göra så så jag köpte den iinte.. men den var vit med en fågel på och typ lite paljetter. (fast nu har jag ju redan fem bikinis också.. )

jaa och sen var vi nere på en tantaffär och mamma köpte en jeanskjol med världens högsta slits, haha. sen gick vi ner på åhléns och luktade på parfymer och jag hittade sötaste vagabondskornaa :)

haha när vi skulle gå av tåget så ramlade jag i trappan och satte mig på rumpan. och sen halkade mamma på snön när vi sprang över vägen. så typiskt.


tralalalalla.

imorrn är det bara 1 :D




19.31

NU HAR JAG KÖPT BILJEEEEEEETT TILL TÅÅGET TILL ARLANDA PÅ FREDAG!!
oj asså jag gillar versaler. men jag ska åka hemifrån 05:05 och fan det kommer bli så kuuul! 08.50 går flyget och sen är jag framme 09.50 och då kommer jag att träffa joorik. ååh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0