14:e december

Mån 13 feb 2006 22:08 Övrigt, 24 läsare totalt

snart är ju måndagen över! så braaa. bra bra bra. fast när måndagen väl är över så är det tisdag, med jättelång skoldag, beeptest och lok. men. ja. jag har hellre imorn än idag eftersom idag är det dagen innan imorn!

jag fick kort från kenya idag! liiiina ! :D åh, hon kommer på onsdag. saknar :) 30 grader, minst, har dom skrev hon. ooh hon kommer ju vara så sjukt tokbrun ju! brevet var skickat till:

amanda almén
linghem
östergötland
sweden

haha den ständigt återkommande adressen. anna ordqvist, kil, värmland, sverige. men det är onödigt att kunna adresserna, för breven kommer ju fram ändå!

funderar lite på det här med träning idag. min höft har varit helt fucked up hela dagen :S men jag borde springa lite så att jag är i form tills beep-testet imorn ;) haha. nej, men vi får se. ska prata lite med pappa. jag ska inte på gympan för han ville ha lite banläggarhjälp. men kanske springer ut lite med julia när hon kommer hem? vi får se.

imorn är det alla hjärtans dag. min hatdag. men samtidigt så är den ju bra för alla desperat kära som inte vågar berätta för den dom är kära i att dom är kära i den förutom på den här dagen. och att sprida kärlek och glädje är verkligen inte fel i grunden, men det är hemskt när bussiness förstör och drar nytta av en sån dag så att den förvandlas till en äcklig, överdriven dag då man bara blir påmind om hur oälskad man är.

frank zappa. haha, vilken man. oslagbar.

WATCH OUT WHERE THE HUSKIES GO
AN' DON'T YOU EAT THAT YELLOW SNOW


[22:02]

oj nu måste jag egentligen gå upp.
men jag var iallafall ute och gick med olivia och det var jättemysigt och trevligt, vi kan liksom prata om aaallt och det gjorde vi också. haha. träffade jenny och danne också, det var toppen, har liksom itne träffat dom på jättelänge känns det som. åh! :)

jag är såå glad! :D
ååååh :D

puss på er alla, tio nuu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0