you know i met him at the road

down the kingstreet
he said i'm lost i find no peace i'm fiftytwoo


Mån 3 okt 2005 13:33
Övrigt, 22 läsare totalt


dags igen. mandie is back. back on track, fit for fight.
aah vafan idag har jag lärt mig hur man kan känna om man har tendens till hälsporre. vet också precis hur man ska göra efter en fotledsskada. specialidrottslektionen idag handlade om idrottsskador, och sånt är jag lite rädd för. man kan nog säga att jag blundade slash höll för öronen 50% av lektionen. giivande.

ah men vad säger ni. ska jag städa rummet eller fortsätta döda muterade insekter på game cubet? det senare alternativet passar mig bäst. förresten ska jag försöka bli seriös igen vad gäller träning. kanske göra en träningsdagbok. jag är, seriöst, lite pepp på att börja träna igen. bäst att ta vara på situationen så länge den varar, or what.

jag var riktigt fin i skolan idag. drog till med ett diadem.
miduidididoo. jag ska nog sluta nu. borde äta nån form av lunch, har bara ätit choklad och druckit coffée. maam.

adiås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0