typiskt

Ons 8 jun 2005 17:31
Övrigt, 17 läsare totalt


Idag ska jag städa källaren. Faan, jag hatar att vara ledig själv. Jag har ingen lust att städa, ju. Förresten lagade jag mannagrynsgröt till frukost - alldeles själv! Me good.

Imorrn är det iallfall torsdag, och då har jag en lektion, sen ska mamma och jag in till stan och hämta mitt pass och kolla på lite grejer som kan vara bra att ha på resan och så kommer Filip också. Så det blir en värd dag, hoppas jag. Och på fredag är det finito. Sköönt.

Gorillaz - Dracula. AAH, jag lyssnade sönder på den när jag var typ 12, 13. Och så lyssnar jag på den nu igen :) Iiih. Så slår dom i pålen i den stackars vampyren och jag har alltid tyckt det låter såå äckligt, haha.

Percentage of us toll the line
The rest of us out of reach
Everybody party time
Some of us will never sleep again



[11:40] SHIIIT!!! Jag skulle dammsuga tangentbordet, tänkte jag, och då sög dammsugaren upp en tangent!!!!! Säta-tangenten har försvunnit så nu kan jag inte skriva -ebra längre.. Mamah :| Jag får inte upp tangenten ur dammpåsen heller. Majgadd, vad ska jag göra?!

[12:58] ÄNTLIGEN fick jag fram den kära Z-tangenten. Med Lillens hjälp. Fick lite panik där ett tag! Det är förresten toppendag idag, massa sol och inga moln. Tjuuump :) Fast Ola har gått igen, han skulle gå till pizzerian med sina fränds. SÅ jag är ensam igen, men om en timme & tjugo minuter kommer Julia och Josefina hem, då blir det lite roligare iallafall :)

Looptroop är ju asbra!

[17:27] Nu har jag tränat också, och jag är jättetrött, och så har jag kommit underfund med att jag ska försöka färga mitt hår med en färg så lik min riktiga hårfärg som möjligt.. Jag orkar inte hålla på och färga det längre. Vill ha miin hårfärg tillbaka. Hur den nu ser ut? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0