telefonmani

Fre 7 okt 2005 13:46
Övrigt, 18 läsare totalt


det är fredag idag
och det gör mig jätteglad
tralla la lala lala la la la la lala la la
för det är fredag idag
å det gör mig jätteglad
tralla la lala lala la lala la lalalala

tjo! fredagsdansen från fritids i all ära! fick just en liten flashback från den tiden då man gick i tvåan och varje fredag samlades i kuddsalen för att tillsammans dansa fredagsdansen. vaddå uppmaning till att skolan-är-tråkig-&-helgen-är-skön?

jao. jag hade min redovisning idag, eller min grupp redovisade idag kanske jag ska säga. det gick faktiskt bra, folk sa att det var kul att lyssna på och så, så jag är nöjd. tog rätt lång tid bara - ca 25 minuter. 10 minuter skulle det ta, men vi hade en filmsnutt ur troja som drog över tiden lite.


packa ska jag göra också, men det är ingen brådska. tåget går 17.21 så det är en stund kvar. jag hoppas ola kommer hem snart, han är rolig.


snart träffar jag fälep!



ååh, vet ni vad jag tänkte på idag? eller tänkte på och tänkte på, jag kunde inte undgå att lägga märke till det. de små, små mellanstadieungarna och deras mobiler. dom har ju svindyra telefoner! vad har dom dom till?? knappast har dom väl så många att ringa? i busskuren idag i väntan på bussen stod tre tjejer och jämförde sina mobiler. typ "vem-har-rikast-föräldrar"-snack. och så stod det en tjej bredvid som inte hade nån mobil. hur dumma är föräldrarna egentligen som låter ungarna ha telefoner vid den där åldern? :S
jaja, jag kanske bara är avensjuk på att dom har snyggare telefoner än mig, jag har ju trots allt jullans GAMLA. men ändåå..

och på tal om telefoner fick jag tre comviq-kontantkort tankade med 25 spänn vardera av en tjej på stan. tacka och ta emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0