speghetti-gum

Ons 5 okt 2005 20:34
Övrigt, 18 läsare totalt


nu sitter jag här och äter spaghetti-tuggummi. ganska gott.
saknar filip såhäääääääär mycket och ännu mer än så. kan man älska nån mer än vad jag älskar honom? det är så att jag har svårt att tro det. ni förstår, det finns ingen som är så gullig, omtänksam och underbar. ingen annan kan trösta mig såsom han. ingen annan kan pilla med mitt hår på samma sätt som han.. ingen annan. ååh, filip :)

jag har varit hos frissan idag, tadaaa, så ser håret lite bättre ut. ingen större förändring, bara lite uppklippt och sådär. det känns bra.

annars har jag inte så mycket att säga. nattcuperna ligger samtidigt som cinemax vilket innebär att jag inte kan få skjuts med pappa. fan, när jag för en gångs skull är typ jättesugen på att springa natt. men det kan inte vara så svårt att tigga skjuts.

och så har ju lotta och uffe fått en son, igår. vilhelm ska han heta. mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0