sol

Mån 19 sep 2005 12:19
Övrigt, 19 läsare totalt


Det är inte långt kvar nu ju :) På fredag träffar jag Filip! Jag är så glaad, den här veckan kommer gå hur fort som helst, jag vet det :D

I helgen var Mangan på besök, det var jättetrevligt. Vi tittade massor på film, men det var bara trevligt. Bakade kladdkaka, var på stan (köpte ett kanonfint linne!), bowlade och spelade Mario Cart hela nätterna (åtminstone Ola och Magnus). Magnus målade mig med en kulspetspenna i ansiktet och på armen - det har inte gått bort än din jävel :P
Haha, jag höll på att skratta på mig när jag läste Magnus dagbok om när Ola berättade om att mormor matar sin hund med sina sårskorpor. Haha! Då sprang vi alla och spydde, eller, ja, nästan iallafall :P
Slutsats: Toppenhelg.

Det är jätteskönt att sluta så här tidigt på måndagar. Då känns det inte så jobbigt att börja skolan, liksom. Nästa måndag ska jag med specialidrotten på gym. Dom ska se typ vad man kan och så, och så ska vi få mäta hur mycket långsamma/snabba/extrema muskler vi har. Kul! Ju mer långsamma man har desto bättre kondition har man ju.. Tänk om jag ligger på typ.. 3? Piinsamt. Haha.

Saknar dig filip, hur mycket som helst (jag veeet att han inte läser det här, men jag måste ändå skriva i du-form för det känns liksom mer personligt då, på nått sätt :P)

Imorrn har jag min elevlektion i idrotten. Gaash, hoppas det går bra. Alla i klassen hatar verkligen orientering. (inklusive jag, haha, nejvars) Min gamla klass hade liksom iallafall nästan ett intresse för det, dom FÖRSÖKTE iallafall. men men..

FÖDELSEDAGSFEST. Hur många ord kan man få ut av det ordet? HUR många som HELST! Ola och jag har bestämt oss för att delta i en tävling där man ska få ut så många ord som möjligt från det dära. Vi är liksom på femte sidan i ett block, det går huuur många som helst! Det är ganska coolt egentligen.


Men nu ska jag vara tyst.
(Madagascar var jättebra!)

I like to move it, move it
I like to move it, move it
I like to move it, move it
I like to:
- MOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0