Skrivare avliden.

Tors 19 maj 2005 17:21
Övrigt, 23 läsare totalt



[10:10] Seriöst, Julia och Josefina fyller år den 27:e.. Oooch.. Jag har inga pengar att köpa present till dom för? Hur ska det här gå..? När man inte ens kan köpa present till sina systrar - då är det ganska.. dåligt.

Förra lektionen var vi i datasalen. Den här lektionen är vi i datasalen. I datasalen kan man inte koncentrera sig på det man ska göra. Jag sitter bara och gör saker jag INTE ska göra. Sånt tycker jag om.
Och igårkväll fick jag prata med Filip, meen.. Ja. Vad ska jag säga? :S

Om bara torsdagen kan gå liiite fortare.. Då skulle jag vara nöjd. Riktigt nöjd. Jag PALLAR inte 45 minuter göraingentingallsiväntanpåspanskan från klockan kvart över två till klockan tre.. Det är liksom som GJORT för att man ska gå hem tidigare. Meen: jag har lovat mamma att gå på alla lektioner som återstår den här terminen - på villkor att hon inte berättar för pappa att jag var hemma från skolan i tisdags. Deeal.

israel/palestina ska jag göra fetingarbetet om, BÅDE i historian och i samhällskunskapen. Nån som har ett redan gjort arbete som har lust att skicka över det??

Skrivaren här i datasalen har avlidit. R.I.P skrivaren.
Stackars..

Aaah, det är kokt fisk idag. Och imorn är det järpe (det är fan JÄMT jävla järpefan). I måndags var det skinksås. Alla haträtter under en och samma vecka- oooorättvist!


[17:17] JAAAAAAA! :D Nu är torsdagens skoldag ÖVER! Dååå är det verkligen inte långt kvar till helgen.. Det är det inte :) Fiiilip, imorrn ses vi, ååh, jag längtar!! Kom och var med mig nuu! Jag vill kraaaamaaas med dig!!!

Mormor fyller år idag :) Mamma och jag köpte ett jättefint kort till henne igår, ett med en groda på. Grodan sa: Till en liten flicka på födelsedagen. Det tyckte mamsi och jag var tokskoj och det tycker förhoppningsvis mormor också :)

Mjaaa, ska snart ringa till mormor och sjuunga. Vi ska bara hitta Ola först, jag är bombis på att han är hemma. Vet bara inte vart.. (så är det när man har stort hus, vetni :P Höhö nejvars)

Aaah, märks det att jag är på bra humör eller? :) Det är inte klookt, imorn, Filip, muums!

Amanda och Filip. Jämt. Verkligen jämt. Och alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0