Skeffin' bozo.

Mån 23 maj 2005 19:40
Övrigt, 21 läsare totalt



[efter skolan] Måndag . Tre veckor kvar till den fantastiska skolavslutningen. Tre veckor till Spanien, och det kommer bli bra, det hoppas jag, det vill jag verkligen.

Jo, jag får inte glömma Ekorren cup-banorna, jag MÅSTE lägga in dom på datorn ikväll. Herreguud, det är så mycket man måste göra. Jag är dålig på att ha massa saker att göra samtidigt, och jag är URKASS på att ha massa TRÅKIGA grejer att göra samtidigt. Jag gör dom inte. Baah.

Och nu har vi fått en ”sketch” att plugga in i engelskan också. Så inte nog med att jag ska vara en medelålders skrikande kvinna iklädd morgonrock i vårt uppspel i draman, jag ska nu även vara en medelålders skrikande MAN i vårt engelskaskådespel. Tur att jag tycker det är dyngkul att spela teater, för annars hade det varit jobbigt.

Don’t drink and drive. Den filmen ska vi se i eftermiddag. Obligatoriskt - efter skoltid!! Baah. Sånt irriterar mig.

[19:36] Rubriken är tillägnad en jävligt elak grabb, som jag sa upp bekantskapen med igår. Nästan, iallafall.

Nu har jag lagt in alla banorna på OCAD. Och det tog en jävla tid, kan jag ju säga. Gjorde fel massa gånger, ÄVEN om jag använde hjälpavsnittet. Tuur att det är över. Just the fuckin glosprov in spain left.

You got to pump it up, don’t you know pump it up. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0