säriösly

Tors 1 sep 2005 20:21
Övrigt, 18 läsare totalt


Ända sen jag slutade har jag och Ida suttit och jobbat med våra nutidskryssfrågor som vi ska redovisa på tisdag. Nu är vi äntligen klaara. Men riktigt roligt hade vi :) "Den lilla oliven", hahaa :)

Jag hade ett hål på 3½ timme idag så jag gick till bibblan BARA för att inse att det var stängt. Hell. Men satte mig ändå uppe på dagstidningsavdelningen och läste. Och min bok är så sooorglig! Jag satt seriöst och tjöt! Var tvungen att ta pauser ibland för att tänka på annat. Den handlar om en tjeja som är missbrukare men inte förstår det själv.. och hennes pojkvän lämnar henne och det är det hemskaste av allt! Fast jag tror dom kommer bli tillsammans igen i slutet, för det verkar så. Hoppas! :) Muuumms.

Imorrn, imorrn är det freedag och sen är det helg. Jag ska på stan med lis och leta efter present till bobi. Hoppas vi hittar nåt najs :) Och hoppas filipen ringer tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0