Samhällstjänst

Ons 22 jun 2005 11:44
Övrigt, 20 läsare totalt




Vetni? Jag saknar mormor. Nån dag ska jag ta mitt pick & pack och fara dit. Sola och bada och handla på maxi. WaoWooa!

Idag har jag samhällstjänst att utföra: städning av rum, städning av hus, arbete i trädgård, handling och så vidare. När mamma blir sur blir hon riktigt sur. Allt detta för att få henne att betala min resa till Filip. (och vet ni?? det går ju att beställa biljett hela vägen Linghem-Garphyttan! Yeah! 184 kronor och tar tre och en halv timme). Ska snart in och kika på resultaten från JVM-testerna, och se hur det gick för pojken min. :)

"I'm breaking my back just to know your name"

Jag måste nog träna, men jag har ingen lust. Herregud, hur ska jag få fram formen i tid till 5-dagars?! Seriöst, jag får ångest av att tänka på det.. Mamah :| Jag vill verkligen vara bra, men att ännu en gång träna upp mig känns inte lockande. FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0