pedagogisk porr

Tis 4 okt 2005 22:05
Övrigt, 22 läsare totalt


ahhh min geografilärare är så jäävla skön. om alla lärare vore som han skulle skolan vara så rolig! man bara skrattar och skrattar, jag älskar geografi! vi tittade på pedagogisk porr idag :) eller på en film om olika bergarter men det är ju typ samma sak.

vi hade coopertest idag, och jag borde vara nöjd för jag var bästa tjeja. men förra året var jag bäst i hela klassen jö. och jag var så jäävla nervös innan starten. benen bara darrade! jag har aaaalltid varit nervös för såna där skol-lopp. typ skoljoggen. eller åkerbomästerskapen. fy fan vad jag hatade dom, och jag känner fortfarande samma rädsla. tur att det gick bra iallafall. jag fick 10,01 på 2400 meter så det var godkänt. jag fick 53 i värde och det innebar Mycket Bra på den där mätgrejen och mycket bra innebar kanonkondition så jag får glädjas åt det (trots att jag vet att min kondition inte är så vidare jättebra, men den duger)

efter idrotten gick vi till gamla linköping och köpte godis i chokladboden. elsa köpte lyckobär, jag polly och stina dumleklubbor och sen hade vi kalas och struntade i engelskan.


men, nu ska jag spela tevespel. jag ooorkar inte göra läxorna, inte än.


oh jag ska klippa mig imorrn :)
yess


Karl säger:
oooh man kan lira wake up introt av rage against the machine med backspace i msnfönstret



haha, förresten, idag när vi var i gamla linköping, me and the chicks, så fick jag visa elsa hur man äter polly. hon har ju aldrig ätit det (elsa är allergisk mot typ.. allt. framförallt mjölkprodukter och ägg och shitt). "ååh! är den VIT inuti? hur smakar det?? ät lite så jag får se" haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0