Ojoj

Fre 20 maj 2005 16:28
Övrigt, 20 läsare totalt


Ola har visst bytt skärmar på våra datorer. Nu är mega-skärmen här, vid den här datorn och den vanliga sitter vid den nya datorn. Det känns som om jag är på bio! Den här skärmen är jättestor och jag skriver med pansionärsbokstäver som är jättestora.

Jag ska hjälpa Julia att hänga tvätt snart, påminn mig om det. Sedan ska jag städa rummet och packa. Jag ska nämligen till Örebro om.. en och en halv timma. Jupp.

Vi hade skateboard på idrotten idag. Var i betongparken i Ekholmen, ”Skate Fun Park”. Gooosh, jag har slagit sönder höfterna, dom lär bli helt blå. Det var toksvårt!

Men jag borde dra härifrån nu. Herrå.

Nu ska jag snart åka, för klockan är 16:27 och tåget går förtiett. Jag har gjort mig klar och allt, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0