morgonstund

Ons 10 aug 2005 10:01
Övrigt, 17 läsare totalt


Igår var det Milans poängtävling och hujedamej vad jobbigt det var. Jag bommade och gick och blev trött och herregud. Så att ni vet, liksom. Förresten börjar skolan snart. Jag vill inte tillbaka till tråkiga hemska enformiga F o l k u n g a s k o l a n. Fast vi ska byta arbetslag plus att det ska komma fyra nya personer i klassen, så lite förändring blir det. Alltså : jag kanske överlever första veckan iallafall. Vi heter alltså inte längre 1C. Från och med 22:e augusti heter vi 2I. Jupp. Det ser ut som det står tjuett men det är ju inget namn på en klass heller!

Nu ska vi äta frukost och förresten så är det mer än en vecka kvar tills skolan börjar så jag är lugn. Tänk på att tillexempel februarilovet bara är en vecka, det är ju kortare än vad det är kvar på sommarlovet. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0