mmmmattafacka

Tis 12 jul 2005 21:31
Övrigt, 14 läsare totalt


Igår var jag på stan, idag har jag varit på stan. Och nu har jag två nya jeans, en ny tjocktröja, två nya linnen AAAND ett nytt skärp! Härlans :)

Mjahaja. Imorrn ska vi åka och bada, det har mamma lovat. Hon har också lovat att hon jag och Lillen ska ut och resa i världen i höst. Iallafall till Köpenhamn. Och på torsdag åker vi till femdagars (seriöööst, vi är dom ENDA som far då!) Jag ska bo i husvagn, med familjen. Wonder if I pall.

Jag går runt i mina nya jeans nu, jag älskar att ha nya kläder! Muuums.

Förresten fick vi två biobiljetter till nån film på tisdag, nån som vill ha?

Åh, sommar, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0