Metning

Tis 9 aug 2005 12:13
Övrigt, 13 läsare totalt


Hallelulja. Klockan är tio över tolv och det ända vi hunnit med är att vakna samt äta frukost. Huurraa. Vi åkte och metade igår. Det var ganska mysigt, även fast det var världens sämsta sjö för det var fem mil vass ut ifrån stranden så man nådde knappt ut. Jag hittade en sten där jag satt, men det var mitt i en djungel av träd så jag fick typ sticka ut metspöt genom ett hål i lövverket och när jag fick napp trasslade allting. Första gången jag kastade i fastnade jag med reven i en björk, och satt och slet med den. Och då får jag napp direkt, förstås. Haha, herregud. Det nappade bra iallafall, bara man slängde i flötet så for det under ytan. Det är så det ska vara :)

Och nu sitter Filip och spelar ett dundertråkigt dataspel på den andra datorn. Suuuck. Jag kanske ska gå ner och ta mig en dusch, eller någonting? Hmmsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0