Love forever, love is free

Tis 7 jun 2005 22:02
Övrigt, 20 läsare totalt


Watch the way I navigate hahahahaHAAAAAAA!

[12:18] Mm. Idag är det en lektion för första gången sen i onsdags. Ååh, varför kan inte skolan bara sluta nu på en gång, dessa lektioner ger ju ingenting ändååå.. Jag skulle ha rättat Stinas häfte tills idag (och Elina skulle rättat mitt, men jag har inte skickat det till henne så hon kan inte det) och det har jag iinte orkat med. Så vi får se hur det går idag när man ska diskutera vad som var bra och dåligt med den andres häften.

Imorrn är det i allafall helt ledigt :) Men på torsdag, herreguud, då tvingas jag gå upp halv sju igen! För då är det TRE lektioner! Maaah.

Filip och jag hade en så underbar helg, allt vi gjorde var så kuul :) På fredagkvällen lagade vi tacos åt hela familjen, myste och busade. På lördagen for vi in till stan i sällskap med Olv, och tittade på kläder, Filip köpte ett par jättesnygga byxor, Olof en t-shirt och jag ingenting (eftersom linnet jag tittade på kostade 250:-, så jag köpte inte det, men sen visade det sig att det var 50% på alla LINNEN i hela butiken, men DÅ fanns inte linnet kvar!! Gaaah). Träffade en helt mongo expedit på Stadium (”Nämen FY vilka fula strumpor du har! (Team Sportia) Tycker du SERIÖST Team Sportia har nått att komma med? Vi har strumpor här, 3 för 99, dom är mycket snyggare” Och han var helt seriös!! Herregud.) Sen träffade vi dock roligaste expediterna på Carlings, vi stannade typ tio minuter efter det att dom stängt och snackade med dom. Det var kuul :) ”Ja taren i munnen”. Mihihi.
Söndagen: träning på Veteran-SM-banorna, jag sprang h45. Bommade pga att jag tvingades springa med moskow-kompass, jag hatar moskow-kompasser. Så jag drog bara åt vänster hela tiden. men efter halva banan vande jag mig.

Och igår blev det busskrångel så Filip fick hoppa på Tranåståget och hoppas att det fanns något där som kunde ta honom till eksjö. Med sig fick han min mobil. Haha.


There is good reason i guess
Having once gone to far
When you clean out the hive
Does it make you wanna cry?
I’m still being followed by the Teenage FBI

Haha, idag ska Lillen vara Magnus Carlsson i Alcazar på Sing Back Contest :) Dom ska sjunga ”Not a sinner, nor a saint” och han får sjunga typ allt för vaheterhanMarkus är tondöv! Hahaha :D

[21:56] En historialektion idag. En lååång en - två timmar och tjugo minuter. Och jag hade inte ätit nån frukost, bara en påse bilar och tre bullar. Men efter att jag tryckt en pizza tillsammans med Stina senare så var det hela lugnt. Vi var på stan för att handla nått till Lis (som fyllde år i FEBRUARI). Jaja. Bjöds på gratis kaffe latte av två reklam-för-3G-mobil-killar. Tjänade 26 spänn på det, faktiskt!

Och så skrämde Talibanen livet ur mig när han kom förbi precis utanför restaurangens fönster. Huuuu!


4 dagar kvaaaaar --> SPANIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0