Liina, du är bäst!!

Tors 23 jun 2005 11:48
Övrigt, 23 läsare totalt


Fy faaan vad duktig du är Lina!! Grattis :D Shit, 7:a på JVM-testerna! Går du bra idag får du ju lätt springa JVM ;) Jag håller tummarna så oerhört hårt jag bara kan!

Idag är det sol och jag har verkligen försökt sola för den där förbaskade snygga solbrännan som jag fick i Spanien har redan lämnat mig, men jag har ju ingen ooork. Det är så tråkigt att bara ligga och sola. Har man nån annan med sig ligger man ju bara och tjabblar och så har helt plötsligt en timme gått och man har fått lite färg :)

Förresten hade jag ont i huvudet heeela Spanien-resan, mer eller mindre. Det var typ nått med bihålorna, för det gjorde jätteont där. Och nu har det kommit tillbaka :|

Jag ska leka med Olivia när hon slutar, men hon slutar vid typ halv fyra och jag ska till Filip vid fem, vi hinner ju knappt träffas nått! Herregud, vi har ju såå mycket att snacka om, hur ska vi klara det på 90 minuter? SHaaaA!

Jaoo, men nu ska jag spela lite sims. (HERREGUUD, varför inte SOLA!??) För min familj har just adopterat en bög, och det tycker jag är roligt. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0