konsert

Ons 31 aug 2005 21:26
Övrigt, 16 läsare totalt


Ååååh jag kommer inte fraam till Filips mobil men jag måste ju det för jag ska ju säga att jag har bokat två biljetter till Metro-grejen i Globen. Hives, Hellström, Cardigans, Ark. 125:-. Inte för att dom lär spela så mycket, alla, men ändååå.. Hives, liksom! Och visserligen är det redan på onsdag, så Filip kan nog inte följa med (av någon anledning) men man kan ju iallafall hoppas. Lillen står nog som andrakandidat. Mamma är inte sådär jättejätteglad åt det, men det ska nog funka. Braa jag får mitt Metro-medlemskort innan jag ska hämta ut biljetterna så är det lungan. Wii :)

BAAAH varförvarför kan jag inte få byta BORT spanskan? Varför ska SYO vara så duuum..? eller rektorn eller vem det är. Jag får inte byta block för då blire ojämnt i svenskagrupperna. Bah!!

Aaaaja. Hoppas det ordnar sig med konserten iallafall. Har jag tur så gör det det (men jag veeet, det lär inte bli av.. men jag har ju bokat iallafall) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0