Jorik luras

Tis 21 jun 2005 21:42
Övrigt, 19 läsare totalt


[10:16] Jorik skrämde livet ur mig igår. Vi hade en trevlig pratstund om mina Umeåfördomar; typ att dom är halvfinnar, jagar renar, bor i kåtor, etcetra etcetra. Och så börjar han lura i mig att han har en kompis som är halvsame som sitter bredvid och som tar överdrivet illa upp och bla bla bla. Tillsist skrev jag "Jag skriver inte mer innan han har gått" och då förklarade dumjorik hur det hela låg till. Att han bara lurades. Haha. Fast han hade en halvfinneskompis där, men han hade inte ens läst det jag skrivit.

Idag ska det lekas med Stina och Malin.

Jag drömde att jag var på 5-dagars inatt. Och att vi inte hade något förtält och att jag blev helt rasande på grund av det. Sen spelade vi volleyboll och inga bollar gick över. Det var en jobbig dröm. Nu loggade Filip in :)

[21:40] Det var trevligt att leka idag. Vi var på Himnabadet efter cykelturen, sen har vi hyrt pizza tänkte jag säga och bara busat. Men just nu är jag depp. Det ska man inte vaaaa på sommarlovet ju! :| Jajajaja. Vad ska jag hitta på? Love forever love is free!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0