It's a gaame

Fre 3 jun 2005 15:56
Övrigt, 20 läsare totalt


[11.20] Idag sov jag till tio, så det var ganska lugnt. Sen har Ola varit hemma lite också. Han håller på att tanka Superhjältarna till mig så att jag ska ha nått att göra :)

Ikväll ska jag till Garphyttan, tror jag. Jag vet inte när jag ska fara men jag får hoppas att det fixar sig.. Filips telefon är mongo så vi har inte hörts på två dagar. Bwaa! Jag vågar väl inte ringa till elevhemmet heller?

Frukost borde man kanske äta, ja. Men vi har aldrig nått gooott hemma. Bara massa strunt som jag inte tycker om. Ehhm, vänta ett ögonblick, jag ska gå och sätta på mig ett par strumpor.

Kristin skulle till Ånnaboda i helgen :) LÄTT att man cyklar dit och hälsar på! Annars ses vi ju inte på... på jääättelänge. Typ inte förräns 5-dagars!

Min klass var ute och tältade igår-idag. Eller, dom kanske är kvar där än. Jag hade ingen lust att följa med.. Jag är inte så mycket för sånt där, speciellt inte med alla dom som man liksom träffar tillräckligt mycket ändå. Man är liksom med dom varenda dag i skolan och det räcker. Fast dom hade trevligt, fick jag höra. :)

Ochhee... Vad ska jag göra idag? Vetne.. Baka bullar kanske? :)

[15:56] Bråttom, bråttom, bråttom! Fortfortfooooooort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0