hildur_wow - 16:e september 2005

Fre 16 sep 2005 09:30
Övrigt, 19 läsare totalt


Den här dagen började myycket bra. Amanda hittar två hundralappar liggandes på gatan! Djises, jag som har oroat mig så mycket över vart ifrån jag ska få pengar till skol-sm. Och så ligger dom bara där framför fötterna på mig. Yeess! :D

Om jag hittar två till kommer jag hem också :P

Jaja. Än så länge har jag klarat av en spanskalektion. Geografiprov och svenskalektion kvar, sen är det helg! Och 16,55 kommer Mangan på besök, riktigt nice ska det bli. Frågan är ifall han ska sova i mitt eller Olas rum. Kanske i hallen mittimellan?

Mm, idag är jag glad. Vet ni förresten att idag är dagen då Filip och jag, för fjorton månader sen, satt vid fyren och var fullt upptagna av att bli tillsammans? Om ni inte visste det så vet ni nu. fjoortonmånadersdagen :D

tio i börjar vi. såå.. vad ska jag göra tills dess? Det är så några online :/

det blir vår & det blir sommar
men här vilar en förbannelse av höst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0