hildur_wow - 10:e juni 2005

Fre 10 jun 2005 19:26
Övrigt, 24 läsare totalt


[07:57] Idaag har jag skolavsltuning. Känns det som om vi i Linköping är lite sena med det här eller vad? :S Jag är iallafall färdigklädd nu.. Men baaajs jag kan inte ha den gröna kjolen jag köpte för det regnar ute och då tänker jag inte gå i kortkjol! Så det fick bli vanliga hederliga jeans. Som alltid. Vanliga hederliga Amanda.

Sen ska familjen (oooch filip ;) ) komma in till skolan och sen ska vi fira Malin när hon tar studenten. Och Linnea förstås :) Om jag får syn på henne. Sedan ska vi hem till familjen Svensson på lunch och efter det bär det av hemåååt och då ska jag packa massor! Fatta, bussen till spanien åker i natt klockan 2. Klockan 8 ska vi byta buss i Malmö. Sen ska vi åka hela imorrn och hela natten och nästan hela dagen efter det! Min rygg kommer dö :| Om jag får ont att åka mellan Örebro och Linköping känns det här ganska kööört. Och så kommer vi inte va i Spanien förrän om.. två dygn. Gash. Tur att Filip är med :) Jaja. Puss på er alla, nu är det snart sommarlov.

[19:22] Nu ÄR det sommarlov, och jag har packat klart det mesta till och med :) Sex timmar till avfärd!

Och åååh, vilken härlig avslutning det var! Lite skillnad från alla dessa avslutningar i högstadiet; en står och sjunger någon sölig vacker låt som klingar vackert i kyrkan, och bredvid sitter nån tönt och plinkar på ett piano. Nu var det KONSERT! Aah, Folkunga är ju musikgymnasium så det var tokbra :) Want You Back, Walking on Sunshine, Summer of ’69 och Sommartider var bara några av dom låtarna vi stod och rockade till! Och nu är det sluuuut! YeaaööÖÖ!

Meeeene, heeejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0