hej

Lör 6 aug 2005 20:32
Övrigt, 14 läsare totalt


Joooooooooooooooooooorå det var ett tag sen sist, MEN här är jag, once again. Så; hejhej. just hemkommen från mormor, har varit där först med Filip och sen själv. Två nätter, faktiskt. Det var nämligen tävling i motala idag så jag stannade hos henne så fick familjen komma och hämta mig. Det var en riktig tråktävling, för det ööösregnade HELA tiden. Usch! Och så tog vattnet slut i duschen (fast man var ju färdigduschad redan innan man hunnit till start pga regnet visserligen) men ändåå. Höll på att frysa ihjäl i bilen påvägen hem, pappa körde fel också så vi kom in i Närkes län och då märkte pappa att vi kört mot norr istället för mot söder. Klaaant.

Femdagars gick inget bra, men sjätte etappen var ganska rolig. Och vet ni en sak? Min gammelmorfar är död. Han fick hjärnblödning och ramlade nerför en stentrapp och låg i koma i tre dagar innan han somnade in. Snyft.

Miiiib. Imorrn är det tävling igen, och sen ska jag åka till Filip, tror jag allt. Om jag får det för hans familj. mormors hund blev kär i Filip. Precis som jag är.

Nu ska jag beställa tågbiljett. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0