he wore black and i wore wite

Tis 23 aug 2005 22:36
Övrigt, 20 läsare totalt


Och idag var första dagen då klass 2I gick till tjugo över fyra. Första, men inte sista. Suuuck. Jahadå, typ tusen nya lärare och i varje ämne säger dom "Hej, jag är ny här och känner inte er. Kan ni inte typ sätta er i par och intervjua varandra och sedan berätta om den andra för klassen?" Jag intervjuade Elsa tre gånger idag.

Imorrn är det Mentors Dag. Typ 1:orna, 2:orna och 3:orna inom varje arbetslag tävlar mot varandra. Det är bara ett problem; vi är ensamma i vårt arbetslag. Så jag vet inte hur det blir. Vi har inte fått någon information om när vi ska samlas heller, så vi bestämde klockan tio. Yeaah.


Haha, vi skulle egentligen haft cooper-test på idrotten nu precis i början. Men det är ändrat för "alla kan inte prestera sitt bästa nu när det är nollningsfester och sånt". Perfekt :) Och nu är det faktiskt nollningsfester i tre-fyra veckor! Yiiihaa :)

"Here you come again, lookin better than a body has the right to"

Ååh, vet ni? Idag fick jag två presenter: Ett Dior-läppglans och ett pilgrim-halsband! Muuums :D

Mangan ska på morfars begravning! Då måste man ju dit också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0