hadelaattan

Mån 5 sep 2005 21:22
Övrigt, 17 läsare totalt


there's no home for you here girl, go away
there's no home for you here

Johoorå, nu är Ida och jag klara med vår uppsats om Bagdad och den där panikrusningen på bron. Den blev faktiskt riktigt bra, om man bortser från allt det dåliga :) Vet ni vad? igår var det DM-kavlen och jag skulle springa sista i förstalaget fast att jag inte alls ville springa, men sen sprang jag iallafall, och vi vaann :) Jag blev så glad, så glad. Det behövde jag :)

Och idag var jag med mamma ner på Himnaskolan på "tantgympa". Fast jag ska aldrig mer kalla det tantgympa för det var såå jobbigt. Och roligt :)

Jag är anmäld till skol-sm nu också ju. Det ska bli en riktig höjdare, brukar ju typ va det roligaste på året :) förra året, och året innan det.. muums!! träffa FILIP, träffa ANNA, träffa LINA. Bara det liksom! Det är för bra för att vara sant.


Mamah mia, specialidrotten.. Hur ska jag palla? :(
11 weeks. That's a lot.



Jaaaja. Imorrn, då går jag till.. tjugo över fyyra, jippie. Men det ska jag nog klara, hoppas jag. Än är jag inte så skoltrött :) hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0