HAAJVS

Tis 11 okt 2005 08:41
Övrigt, 21 läsare totalt


dom är bra bra bra! man kan hoppa runt i hela huset och spela luftgitarr och skrika! det är toppen!

men nu tog skivan slut bara för det. mjaa jag ska väl pajsra mig iväg till skolan snart. försov mig idag och sen orkade jag inte stressa. ska packa min träningsväska också, för jag ska försöka ta mig in till träningen ikväll.

oj herregud vad tyst det blev i huset när skivan tog slut. jag blir så rädd när det är tyst, tystnad är det värsta jag vet :|

de bugar sig för myten
vänder kappan efter vinden
& de kysser mig på kinden
och jag spyr på deras tröst



spy, spy, spy, spy. jag hatar att spy. igår lockade jag josefinas hår med min nya locktång. hon är sjuukt håröm, men det gjorde bara saken roligare :P

och dom på 25-manna hade iiinte fått in nån upphittad mobil.. faan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0