ensam

Lör 7 maj 2005 21:20
Övrigt, 23 läsare totalt


Det känns ganska konstigt, att se Filip packa, åka med honom och Anders in till stationen, vinka av Filip och sedan sätta sig i bilen hem till Garphyttan igen. Utan Filip.. Men han ska till Sloveninen och jag ska tävla imorrn. Egentligen var det tänkt att jag skulle sova husvagn med familjen inatt, men jag ska vara barnvakt åt lillOlof, för Anders och Karin är på partaj. Såatte, vi har gjort pizza & sett på teve och flummat och nu ska jäveln åka på fest och lämna mig ensam. Haha. Först var det tänkt att jag skulle åkt med, meen, jag orkar inte, mitt ben är paj och det känns inte som att jag vill lämna huset. Läskigt bara om Karin och Anders kommer hem medans Olof är borta, vad ska jag säga då? :S

Igår var det tävling, och det gick baajs. Trodde inte att jag skulle kunna starta först, för mitt ben är helt säär. Och sen hittade jag inte fyran, så jag gick hem. Sen när jag vaknade inatt och skulle gå och kissa, då kunde jag knappt stödja på benet. Men när jag kom till tävlingen fick jag en treo av pappa, så då försvann värken och jag kunde ge mig ut och springa OCH vinna! Weeei :D Filip vann h18e, jag vann d18e och båda vann varsin smörgåsgrill ;)

AAAh seriöst, imorrn bitti åker Filip & då kommer vi inte att höras av på två veckor. TVÅ veckor! Det är SJUKT! Vi pratar liksom i telfon typ en timme varje dag, och nu kommer vi inte kunna göra det alls!

Filips hus, utan Filip. Tillbringa natten i Filips säng, utan Filip. Hur tror ni att det känns? :’(

Olof och jag tog bort kommatecknet på min 5,5% Cool Up-dricka så att den ser ut att vara 55%. Hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0