da weee du du duru du du du

Tors 6 okt 2005 21:19
Övrigt, 16 läsare totalt


life is so boring it's really got me snoring
i'm wearing out the flooring in a cheap hotel
and I don't have to worry, i might be sinning
but I'm never gonna have to hear the ring of the school bell






aaaaah jack white! you make me go wild an' crazy!






det var pannkakor idag så magen är alldeles full. jag har egentligen inte gjort så mycket idag som är värt att bokföras, det kanske händer något senare som är lite roligare.
tillsvidare:
the two men in my life - filip & jack. vad vore jag utan er? ;P



ohoho, nu har jag varit på ikano med boob. det är bra att hon har körtkort nu :) jag har köpt ett nytt liiinne (as always :P) men det är jäättefint (och var jättedyrt :P) men jag unnade mig det

hjälp imorgon har jag redovisning, bäst att börja förbereda lite vad jag ska säga. kanske.

[jag träffar FILIP imorn!!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0