Bunny Soft

Tis 24 maj 2005 19:19
Övrigt, 19 läsare totalt


[09:45] Skulle vilja säga så här: jag sov jäättelänge imorse och längtar till sommarlovet hur mycket som helst. De följande veckorna är bara tråkiga, hemska och ensamma.

This week:
Massa läxor, massa ekorren cup-jobb, massa födelsedagar, massa pakethandlande och massa pass-fixande.
Helgen:
Massa ensamhet, massa FF och massa småsystrakalas.
Nästa vecka: massa inlämningar, massa prov, massa tältning med klassen (blää) och massa tråkigheter.
Nästa helg :
Säkert massa ensamhet där också..

”Meen, inte fan bryr sig dom vuxna.. Nej, inte fan bryr sig dom vuxna.”

Om en kvart måste jag duscha, det blåser ute idag.

[19:16] Det blir ingen ensamhet aaalls i helgen, för Fillip dyker upp på fredag :D Ååh, yess!

Sen har jag skitit i spanskan. Det får fan gå som det vill. För, seriöst, jag orkar inte plugga in 200 glosor + 10 verb + 16 nya glosor tills imorrn. Jag har gjort det en gång - och det var en gång för mycket. Aldrig mer. Spanska, I hate dej.

Nu är bara Mini och jag hemma. Papps är ute och springer och dom andra på vårfest. Ååh, jag minns när jag gick på mellanstadiet och skolan hade vårfest :) Det var mysigt.

Tjofräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0